Det är nu det gäller...

Ursäkta dåliga uppdateringar. Har inte varit någon rolig människa dom senaste dagarna. Håller dels på att bli förkyld så jag känner mig allmänt rutten för det, och sen svävar humöret upp och ner som värsta jojjon. Ena sekunden är jag jätteglad för att vi är gravida, men sen i nästa sekund är jag super övertygad om att det nog är ett missfall. Så fruktansvärt trött på den här ovissheten... 

Har tid om en timme så nu är det i alla fall inte långt kvar tills vi får veta vilket. Sambon ska också med, och han är nog lika nervös han. Neh nu får jag försöka trycka i mig lite frukost så jag inte svimmar vid undersökningen. Vi höres lite senare idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0