Seriöst, vad är det för miffon på kvinnokliniken?

Är så förbannad nu så jag känner för att böla. Ringde kvinnoklinikens barnmorskor imorse då det tydligen var dit jag skulle vända mig för att få en undersökning. My ass rent ut sagt. En otroligt irriterande och ovänlig barnmorska som svarar, lyssnar knappt på vad jag säger och drar en massa idiotiska slutsatser på egen hand. Summan av kardemumman var ungefär att "är det ett missfall så kan vi inte göra något åt det, och är du gravid så kan det vara normalt med små blödningar i början av graviditeten, du får vänta två veckor så får vi se"

Det fattar väl för bövelen jag med att man inte kan stoppa det om det är ett pågående missfall, menom det nu är det så KAN MAN SKYNDA PÅ DET. I och med att jag har haft blödningar i så mycket som 12 dagar verkar det ju inte som att det kommer komma ut av sig självt precis...  Nej då ska man hellre gå med psykisk terror situation i två veckor och inte veta vare sig det ena eller andra!!!!!!!!!!!!! Det hade aldrig tolererats av en karl om det var han som var gravid, det ska ju gudarna veta.

Nu ska jag sätta mig och försöka hitta en privat klinik, landstinget kan dra något gammalt över sig vad mig anbelangar!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0