Förvirrad som bara den....

Jag fick ju som ni vet besök av tant röd den 20e, och kärringen har inte haft vett att åka härifrån än ;P Ringde därför gyn idag för att höra hur normalt det är att man har en menstruation på 11 dagar hux flux, har inte haft någon stark blödning alls utan mer blodblandat. Men det var tydligen helt normalt efter att ha ätit p-piller i så många år. Kan helt enkelt vara på grund av att min kropp omställer sig.

Fick efter samtalets slut ett infall och gjorde ett grav test som jag hade liggandes i badrumsskåpet. Farligt att ha såna grejer hemma när man är missbrukare.... och resultatet... ja vad ska man säga, kommer en bild om en liten stund.

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att bli uppringd av kvinnokliniken igen, för det här satte ju saken i ett helt annat ljus!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0