Härlig födelsedagspresent man fick...

Mensaskrället dök upp sisådär 8 dagar försenad idag... Jaja bara ny tag i fabriken som gäller nu då! Har haft en super rolig helg i övrigt. Hade ju en massa gäster igår och åt smörgåstårta så det spruta ur öronen vill jag lova. Super trevligt hade vi också! Har haft gäster även idag då en kompis och hennes familj inte kunde igår, så då åts det ännu lite mer smörgåstårta. Nu är jag kräkless på smörgåstårta och kommer inte äta det på ett år igen, eller åtminstone ett halvår tills gubben fyller år haha. Men gott var det i alla fall...

Har varit hos ett par kompisar som fick en liten bebis i veckan och hälsat på också. Fick sniffa och hålla sovande bebis i säkert en timme <3 Supersöt liten tös de har fått, blir ju riktigt avis ska erkännas.

Imorgon är det ny vecka och jobba som gäller, så nu sitter man ju här med lagom söndagsångest och försöker vara positiv, går sisådär ska erkännas...


Kommentarer
Postat av: Erika

just en fin födelsedagspresent de :-(

men de kommer att ska du se..

får bli mycke fredagsmys varje dag nu hehe ;-)

2009-09-21 @ 22:21:03
URL: http://trimi.blogg.se/
Postat av: Vimsan

hoppas att den INTE dyker upp nästa månad!Ett litet sommarbarn kan ju sitta som en testad keps:)

Jag fick mina Dec, Maj o Januari måste säga att de 2 födda i Maj hade det bättre med att slippa bylsas in i en massa kläder den i december såg ständigt ut som en eskimå..

Jag håller tummarna att den INTE kommer

Kram Jam o Spinn

2009-09-22 @ 15:14:43
URL: http://www.metrobloggen.se/virrmaja
Postat av: barnlangtan

haha japp erika här blir gott om fredagsmys sen någon vecka eller så ;P



Ja du vimsan måste verkligen hålla med, ett sommarbarn är högst upp på önskelistan för tillfället!

2009-09-22 @ 22:56:04
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0