Efter många om och men....

Så kommer här en ny uppdatering. Dessvärre slutade även förra graviditeten i ett missfall... blev inte så förvånad med tanke på hur likt förloppet var den första gången... Men.... här ligger vi inte på latsidan haha så nu bakas det bulle igen.

Insåg för ett par veckor sedan att det var lite konstigt att min kropp inte kommit igång igen efter missfallet, men ett test visade att det hade den visst gjort, bara det att jag blev gravid igen och fick aldrig något besök av tant röd. Så till skillnad från övriga graviditeter så har blödningar helt uteblivit vilket gör att jag vågar ha lite hopp.

Har ingen som helst aning om när det har tagit sig dock så har således ingen direkt koll på hur långt gången jag är. Ett ultraljud på måndag ska väl förhoppningsvis rätta till det dock. Tog ett clearblue digital den 16e som visade att det gått 2-3 veckor sedan befruktning så jag bör vara i vecka 5-6 någonting nu om jag inte är helt ute och cyklar. 

Hållar nu alla tummar och tår att det ska gå vägen denna gången, men man brukar ju säga tredje gången gillt så jag hoppas att så är fallet även nu ;)  

RSS 2.0