Fått tid för vul...

Så glad så jag vill skutta, fick igår inbokat en tid på onsdag förmiddag för att se hur det står till därinne! Skönt att man inte kommer behöva oroa sig i flera veckors tid i alla fall. Har så gott som slutat blöda också så det känns ju lite betryggande. Något som jag fick en smärre chock av idag var att jag kommer inte i mina jeans, vad i!!! Galet, men beror säkert på nedsatt aktivitet i tarmarna. Det är förövrigt något som jag definitivt märkt av, har i vanliga fall en överaktiv tarm till följd av kraftig IBS och laktosintolerans som jag inte är så värst duktig på att ta hänsyn till. Hoppas gasbomben lägger sig... Och den där gasen sen, huvva. Hade tydligen väckt sambon inatt av att jag lagt av en fis i sömnen. PINSAMT JA! Hahaha tur att han har humor i alla fall ;P Känner mig som en svullen amöba för tillfället, nog för att jag brukar vara lönnfet, men sån här mage vill jag då inte kännas vid att jag har.

Idag har vi varit iväg på en veteran traktor tillställning, jag personligen följde mest med för att dom också hade plöjning med häst hehe. Sambon ville nog också mest se det, även om han kanske inte skulle vara lika snabb med att erkänna det som jag är. Dessvärre var det tvär ruttet väder så vi blev inte så långvariga, men jag hann få till en del halvtaskiga bilder ändå.

         

         

Efter det lyckades jag övertala att vi skulle följa med svärfar på en fika hos hans farmor. Blev kvar i lite mer än två timmar och hade super trevligt. Att hon också drabbas av ofrivilliga fisar gjorde ju att jag genast kände mig i gott sällskap. Skrattade gott gjorde vi i alla fall, även om jag hade lite dragkamp med min mage så inte jag skulle sätta igång och fisa loss också haha.

Framåt kvällningen blev det räk och kräft afton med en kompis, supermysigt och super gott. Men nu är jag så trött så jag ska gå på date med kudden snarast. Ska upp med tuppen imorgon och jobba, måttligt road över det. Har även hunnit buda lite på tradera idag, så snart kanske det kommer bilder på lite nya inköp. Har faktiskt några inköp sedan senaste ullaredsvisiten som måste visas upp också, men det får bli en annan dag. Natti natti på er


Kommentarer
Postat av: Erika

jag svällde i magen nära på direkt när ja blev gravid, fick börja me mammajeans å liknande jättetidigt..

he he he fisarna e goa, vänta du till du får härliga gravid rapar oxå..man sätter sig upp i sängen t ex å RAAAAAP, bara väller ut en massa luft från alla håll :-)

skönt att du fått tid så du får veta hur de står till där inne..

2009-10-04 @ 14:03:12
URL: http://trimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0