Så trött på detta eviga blödande...

Var ju inne även i fredags och lämnade blodprover, mitt hcg värde hade då gått ner så missfallet är konstaterat. Det där snacket om att jag snart borde sluta blöda däremot, sicket skitsnack! Blä vad less jag är på detta blödande nu. Har ingen smärta så det är väl inte så farligt så sett, men gud så jobbigt ändå. Har lovat mig själv att aldrig mer klaga på mensen, jag menar en fjuttig vecka med blödningar, vad är det?! Ingenting, i alla fall inte enligt mina referensramar just nu haha.

Blev rekommenderad att avvakta en menstruation innan vi försöker igen, så att slemhinnorna återhämtar sig. Har kollat runt lite efter information om detta dock och tycker det verkar mest vara för att man ska veta på ett ungefär när graviditeten startat och att man kan köra på direkt om man vill. Vet inte vad man ska tro. Har även funderat på om det kan vara så överjävligt att jag fick missfallet och sen körde mensen igång direkt efter. Hade nämligen två-tre blödningsfria dagar innan det kom igång igen...

Dödstrött på allting just nu är jag i alla fall... Känner mig inte alls motiverad till något mys inte, och det i sig är ju ganska så avgörande för en bebis fabrik haha. Har också drabbats av någon mysko nojja över huruvida nästa graviditet slutar i ett missfall eller ej. Förstår inte detta, jag som tyckte jag tog missfallet så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0