Badkars cravings...

Gud vad jag vill att vi fixar in ett badkar i huset vårat innan jag blir gravid, för att inte tala om innan man får barn... Men tänk om det vore så lätt så vi bara kunde sätta in ett badkar, men nehejdå. Måste ju i såna fall fixas en större varmvattenberedare också ugh. Och en större beredare får inte plats i den lilla källaren vi har, så vart sjutton ska jag göra av den då? Och sen kostar det massa pengar med ju, och denna månaden ska vi beställa nytt kylskåp, ny tvättmaskin och ny torktumlare så det blir ju en lagomt roande räkning redan där... Usch vad det ska vara bökigt att ha hus ibland då. Som tur är så är nog hästsläpet snart färdigrenoverat så det kan säljas till förmån för mina badkarsplaner. Känns lite overkill att ha ett hästsläp när man inte har någon pålle längre.

Nu är det äntligen fredag i alla fall, är ledig tills på måndag så ska försöka hinna göra massa grejer i helgen. Men så fyller jag år på söndag så det blir kalas imorgon då jag ska bjuda på smörgåstårta och grejer så jag måste åka och inhandla de sista ingredienserna idag. Funderar på om jag ska göra själva tårtorna idag och bara dekorera dom imorgon så blir det inte så stressigt, godare blir dom ju också för den delen.

Ska även följa med en kompis och hämta en lekstuga vi hittade åt hennes dotter. Bortskänkes mot avhämtning, det är bra pris det haha. Jag har med andra ord en hel del att göra idag, och lika fullt förbaskat parkerade jag mig på soffan med en kopp kaffe och nu vet jag inte vart jag ska börja. Sugen på att se en film jag lånat blev jag också. Sicken slacker man är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0