Brottningsmatch på gräsmattan och sekatör fetisch...

Grinollen checkar in, har varit på fruktansvärt tråkigt humör idag, vaknade nog helt klart på fel sida av sängen. Stod ute på gräsmattan och hängde upp tvätt med sambon innan när han utbrister fan va tjurig du är vad är det med dig, på vilket han fick svaret -"Vänta du bara tills jag är en graviditetskossa med svallande hormoner, vad ska du göra då då." Då skulle jag göra så här säger han och svisch så är jag nedlagd på gräsmattan och kittelkrig och gapskratt utbröt. Hmpf skulle vilja se honom göra det lika lätt när man är höggravid haha.

Förövrigt så har jag fått lyssna på hans långa utläggning om vilken faaaantastisk sekatör han köpt på lantmännen, och för bara 120 kronor med. -"Känn på den så lätt den är och hur skönt den ligger i handen, du måste testa klippa med den med!" Herregud det är väl en sekatör som vilken annan tycker jag och himlar lätt med ögonen, men tycker nog att det är lite gulligt ändå med de där pliriga ögonen som lyser som på en liten pojke på julafton. Man får vara glad så länge han håller sig till leksaker i den billiga prisklassen ;P

Stinker stekos i hela huset med, här har stekts pannkakor så det står härliga till. Men hellre stekos än den där förbannade koskit doften som sprider sig så härligt på landet så här års urk.

Har lyckats vinna två auktioner till idag, för en krona nu igen. Hmm tror jag får buda hem en ny byrålåda eller nått snart med.

            


Kommentarer
Postat av: Erika

vilka fynd du gör då.. aldrig tur i sånt där ja!!

2009-09-11 @ 13:00:01
URL: http://trimi.blogg.se/
Postat av: barnlangtan

klart du kan ha det! Jag söker på unisex kläder i den storleken jag vill ha och sorterar sen på dem med lägst bud, de jag gillar slänger jag in ett maxbud på en tia, och du ser ju hur mycket jag har fått tag i =) Det är bara att börja buda till fingrarna blöder!!! =D

2009-09-11 @ 20:15:07
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/
Postat av: Erika

hahaha ja men så fort ja budar på nåt så e de sånna som stiger till skyhöga priser..

men nu ska fan i mej ja me kämpa för å få fynd på tradera :-)

2009-09-12 @ 00:20:26
URL: http://trimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0