Dags för en liten update på hur det går i bebisfabriken...

Det går ju dessvärre inte så jättebra. Insåg igår efter en koll i min almanacka att min mens inte alls var beräknad till den trettonde, dvs idag, utan den var beräknad redan igår. Glad i hågen blev jag ju då så klart eftersom det kunde ju betyda att jag redan är gravid, hur osannolikt det än känns. Var ju därför tvungen att ta ett test idag så klart, vilket visade negativt resultat. Så just nu är jag rätt så inställd på att tant röd kommer när som helst och att vi helt enkelt får ta nya tag i kommande cykel. Inte för att jag klagar, för produceringen är ju en ganska rolig bit den med eller vad säger ni ;P 

Suget efter en bebis och en graviditet har ju definitivt inte minskat och jag har roat mig med att kolla runt på kläder och andra baby grejer, surprise surprise hehe. Såg ett par supersöta handgjorda jeans byxor i tidningen "Föräldrar och Barn" (sid. 57) som var gjorda av en affär vid namn Yorrik. Efterforskningar visade att de hade en hemsida (www.yorrik.se) och dessutom en webshop! *Dör av lycka* Så här kommer ju så klart lite smakprov på deras gulliga kläder, bilderna är lånade från deras hemsida.



                   


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: tack så jätte mkt :)



lycka till med bebisgörandet! kram

2009-09-13 @ 21:44:12
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar.menar du om laktos??

2009-09-14 @ 10:11:45
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Ha ha ha, ja jag kan ha aningen..ehh..konstiga tankar! Lycka till med jökandet förresten! ;)

2009-09-14 @ 21:27:14
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0