Drömvinsten here i come...

Eller ja man kan väl i alla fall hoppas hehe. Spelade på lotto idag, första gången någonsin så ska bli spännande att se hur det går. Det är ju inte annat än att man börjar känna sig gammal när man spelar på lotto, tantan i kassan lyckades dessutom övertala mig att skaffa ett spelkort, vad jag nu ska med det till som spelar typ två gånger om året haha men jaja. Spelar man inget så vinner man minsann inget heller.

Har inte fått ett endaste paket idag :( trodde faktiskt att det med tre bodies i skulle trilla in idag men det kommer väl imorgon. Har inte vunnit några mer roliga auktioner heller, men har en hel hög som slutar imorgon så det kanske blir några roliga vinster då.

Vart illamående i förmiddags igen, tror dock att jag är i allra högsta grad sken grevid och inget annat. Men vi får väl se, ska försöka hålla mig ifrån att testa förren till helgen, vi får väl se hur det går, jag brukar inte vara så duktig på att låta bli hehe.

Nu är det dags för lite lunch, korvstroganoff med ris mums


Kommentarer
Postat av: lilla jag

Hoppas att du e gravid vännen skulle vara så roligt!!!Vinna på lotto går inte det skall vara skraplottor.vi ses darling!

2009-09-09 @ 16:48:29
Postat av: barnlangtan

hmpf alla kan ju inte ha lika tur i spel som dig haha.

2009-09-10 @ 19:49:30
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0