Finns det rehab för grav test missbrukare???

GAAAAAAH rent ut sagt, jag blir verkligen inte klok på detta, jaaaaaaaaaa jag tog ett test till idag, suck på mig. Idag visade det ju inte ett skvatt så det är la bara att glömma att det är ett litet pyre därinne... Ska ju i och för sig inte klaga eftersom detta var första försöket och så pricksäkra kan vi väl ändå inte vara haha, men ack så störigt ändå. Och vart fabian håller den där tant röd hus egentligen, sjukt dålig stil att bara ta semester ett par dagar precis nu. Dåligt dåligt, jag har då inget minne av att jag godkänt någon ledighetsansökan heller hmpft. Funderar på att sätta in en efterlysning på blocket...


Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Jag vet inte hur länge ni har försökt att få barn, eftersom jag precis klickade mig in på din blogg. Men testa att käka antibiotika under tre-fyra dagar, samtidigt som din man/pojkvän/sambo/fästman.. Det har jag hört ska fungera. Min mammas bästa kompis fick sina tre barn på det sättet.



De som leder utredningar och sånt vet om det, men inget de talar högt om.

2009-09-17 @ 22:55:45
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/
Postat av: Beyond the sun

Jag har ingen aning. Men det är väl för att det dödar vissa grejer i kroppen, som kanske gör den mer mottaglig. Jag vet inte :)



Barnmorskorna är som sagt medvetna om "metoden" och nekar inte till den, när den tas upp. :)



Lycka till, hoppas ni får ett plus snart :)

2009-09-17 @ 23:06:31
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/
Postat av: Erika

gå till mödravården å ta ett test där :-) där e de gratis oxå :-)

2009-09-19 @ 11:08:53
URL: http://trimi.blogg.se/
Postat av: barnlangtan

Hörde att mödravården vill att mensen är minst två veckor sen innan man kommer dit. Men nu har ju mensaskrället dykt upp ändå så jag slipper oroa min lilla hjärna nå mer på en månad haha

2009-09-21 @ 22:20:19
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0