Fortfarande ingen tant röd i sikte...

och inte den minstaste känning. Vad fasiken rent ut sagt, jag som ville att den skulle komma nu så vi kan fortsätta försöka producera haha. Kanske man är en sån där "låghormonare", inte för att jag har någon större koll på vad det är...men ändå! *note to self, läs på om låghormonare*

Har påbörjat mina studier gällande "den livsfarliga kattlådan och graviditet". Vill hitta bra information om det där så man vet vad som gäller, jag har fått för mig att det där är rätt så överdrivet, men å andra sidan vill man ju inte ta några som helst risker vid en eventuell graviditet heller.

Någon som har tips på någon läsvärd artikel i ämnet?

Idag har jag fått hem ännu ett av mina tradera fynd, den bodyn som hade små hundar på sig. Var skitsöt så är jättenöjd. Har även fått 3 par strumpor av en kompis som hon hade budat hem åt mig haha.

Har förövrigt spenderat dom senaste 7-8 timmarna hemma hos henne och hjälpt henne komma igång med att sälja av sina barnkläder på tradera. Sjukt avundsjuk på vissa av hennes gulliga plagg-JA. Nästan så även jag, den inbitna "vill helst ha en pojke" bruden får sug efter en liten tös som man kan klä i så sjukt söta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0