Gulliga tryck, mer kläder och behov av mer lådor i min byrå....

Såg en tjej på familjeliv som hade tryckt ett så himla häftigt tryck på sin tröja så var bara tvungen att fråga vart hon hittat det. Så här såg det ut, och det kom ifrån (bilden lånad från deras hemsida):

www.gladagrodan.se


Sånt får man ju definitivt beställa haha. Köpte också två bodies igår, de var sådär fulsöta med traktorer på. Sambon är ju dessutom en riktig bonne så han uppskattade dom skarpt. Köpte nog dom mest för hans skull haha. Stackars unge om vi får en tjej säger jag bara...

                   

Sen har det fyndats lite strumpor, och så har vi fått en supersöt mössa igår av kompisen som är invigd i bebisverkstadsplanerna.

         

Kan knappt vänta tills sambon kommer hem från jobbet om ungefär en timme, har inte kunnat få tag i honom då han inte har mobilen påslagen på jobbet, så han har inte hört talas om att även kompisen tolkade det som ett eventuellt plus. Tror jag ska önska mig ett gravtest i födelsedagspresent hahaha. Sen får man ju hoppas att det är starkare till helgen också så det inte bara är inbillning eller ett missfall...


Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Haha vad skönt att jag inte är den ende :P

Nä och just nu så har jag allt annat än tålamod kan jag säga, blir rastlös av att ligga i badet till och med :P

2009-09-16 @ 23:03:40
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh så rar traktor kläder, tummen upp! :))

2009-09-17 @ 11:08:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0