Kalasdags...

Jag blir ju tydligen ett år äldre imorgon så idag blir det lite kalas här hemma. Ska bjudas på smörgåstårta och äppelpaj mums mums. Gästerna börjar trilla in om en och en halv timme så jag hinner tyvär inte blogga så mycket mer idag då jag måste hoppa in i duschen och göra mig iordning, men jag bjuder på en smörgåstårtebild :) Smörgåstårta som jag och sambon förövrigt satt uppe halva natten och gjorde hmpft. Han tyckte det var smartare att göra dom igår så vi slapp det idag, men han räknade nog inte med att vi bägge skulle vara borta så länge. Vi började vid halv tio igår kväll och var klara vid halv två inatt... ja jisses... Bäst att dom är goda nu med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0