Meeeeeeeeeeep, vill ha!!!

Har hittat massa gulliga väggdekaler med väldigt hög vill ha faktor. Jag och sambon har ju bestämt att datarummet aka blivande bebisrummet, inte ska tapetseras om då vi nyligen gjort om det. Så känner vi i alla fall nu, men man kan ju hinna ändra sig med haha. Hittade däremot en sida idag som sålde självhäftande väggdekaler, och för bra priser med. Det hade ju varit idealiskt för att få in lite barnrumskänsla. Denna serien blev jag stört kär i...





                   


Lite tveksam på om den funkar jättebra med cappucino väggar dock, så denna serien är också mycket mycket tänkbar...



         

Det är ju en himla tur att jag har gott om tid på mig för att fatta beslut haha. Blev imponerad av deras priser också, 199:- för en karta med 40 talet dekaler. Helt klart prisvärt om ni frågar mig. Herregud nu låter jag som värsta reklamprissen, var inte alls så det var menat utan ville bara dela med mig av mitt nyfunna klipp :)

De hade också en väldans massa fina dekaler med olika teman, nalle puh, hannah montana osv. www.zyboo.com är adressen ifall ni är sugna på att titta runt lite på deras grejor. Alla bilder är lånade från deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin blogg!! =)

2009-09-11 @ 07:15:30
Postat av: Jessica

Kikar in.... Fin blogg! Trevligt att du hittat såna fina dekaler, jag är nämligen på jakt;) Så tack innerligt för adressen!

2009-09-11 @ 09:41:21
URL: http://emilkz.blogg.se/
Postat av: barnlangtan

Tack så mycket, vad kul att ni gillar den! Och vad kul att du gillade dekalerna Jessica, får hålla utkik efter ett inlägg på din blogg som visar resultatet sen då ;P

2009-09-11 @ 10:14:41
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0