Ny design, at last!

Har tagit mig cirkus en och en halv timme att koda om hela sidskrället och få in headern där jag ville ha den, och är lika fullt förbenat inte hundra nöjd. Men men nu får det vara så här tills vidare, är inte riktigt säker på vad det är jag vill ändra heller hehe. Headern är jag i alla fall super nöjd med! Tusen tack till Cosmic, www.cosmicuniverse.net/ccc

Så vad tycker ni? Blev den nya layouten bra?

kl: 18.25 Gaaaaaah trodde jag ja, har ju inte alls lyckats koda om den som jag ville och trodde SUCK. Hur fabian får man bort den där funktionen med att bloggens namn och beskrivning försvinner på ALLA sidor, jag hade tydligen bara lyckats koda bort det på framsidan *morr mutter mutter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0