Välkommen till min nya blogg!

En blogg som ni säkert redan har gissat handlar om barn och längtan efter barn. Jag och min sambo har bestämt oss för att det är dags att sluta med p-pillrena och köra på. Nu kommer kanske många långa månader innan tant röd bestämmer sig för en semester, kanske kan jag börja uppdatera om hur det är att vara gravid redan om en månad, vem vet. Jag hoppas i alla fall att hon bestämmer sig för att ta en semester redan den 13e september då hennes nästa besök är inplanerat. En sak som är säker i alla fall är att baby febern helt klart infunnit sig redan nu, på gott och ont haha. Har nog aldrig varit så "skendräktig" som nu då det faktiskt finns en chans att det är någon som växer därinne. Har redan för några veckor sedan införskaffat ett par bodys vid senaste shopping rundan på ullared, kunde helt enkelt inte motstå. För och inte tala om sedan vi bestämde oss för att verkligen börja försöka, herregud så beroende framkallande tradera kan vara, budar så det står härliga till!!! Och sen är det ju det här med vagnar, ska man köpa en ny eller kan man hitta en minst lika fin och bra på blocket? Vad vill man ha för vagn, vart ska barnkammaren vara, ska man ta reda på könet eller inte, vad kommer jag få för mammapenning, vilket dagis ska man välja.... ja herregud, tror bestämt att detta är en sjukdom och jag har drabbats av ett allvarligt fall av babyfeber! Men tror bestämt att det är en ganska mysig sjukdom ändå, eller vad säger ni andra offer hihi. Tror jag ska offra lite tid på att snygga till bloggen lite innan det blir dags att gå in och kolla av tradera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0