Wee ny layout på gång =D

En gammal känning från kattforum.se har lovat att göra en header till min nya layout! Så spännande! Kan knappt vänta tills den är färdig, hon är verkligen SUPER duktig! Hon har gjort en header till en gammal blogg en gång i tiden och jag var supernöjd med den, så tror även denna kommer bli helt fantastisk!

Ni måste ju spana in hennes hemsida och se hur duktig hon är på grafisk design! 
                                                              
www.cosmicuniverse.net/ccc


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

2009-09-12 @ 19:41:11
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: barnlangtan

ooh det ska jag verkligen spana in! Tack för tipset!

2009-09-13 @ 00:20:07
URL: http://barnlangtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0